Merhaba kızlar. Bebeğim bir gün kahvaltı yaparken tiz bir çığlık attı herkes bir anda döndü ona o gün bugündür 2 ay oldu her şeye çığlık atıyor. Bir şeyi gösterip istediğinde, kalkmak yürümek istediğinde, sıkıldığında, kızdığında yani kısaca çoğu duygusunu çığlık ile yaptırmaya çalışıyor. Anne ve babası olarak biz sakin mizaçlı insanlarız evde bağırma çağırma olmaz. İlgiliyiz yani bu sorun nerden kaynaklandı bir türlü bulamadık. İnsan olarak benimde sinirlerim geriliyor son zamanlarda. Ne yapmam lazım bu konuda uzman tavsiyesi alan var mıdır aramızda? Veya psikolog olan var mıdır ? Bu durumda nasıl davranmamız gerekiyor çok merak ediyorum. Yazanlara şimdiden teşekkürler.