37 aylık valla zor uyutuyorum gündüz 😬 ama o uyku sayesinde azıcık dinlenip kahve içebiliyorum. Hatta bıraksalar 5 yaşına kadar öğlen uykusu yaptırırım😂😂
Tam yatağına uzanıyoruz bir de demez mi “anne neden uyuyoruz hava kararmadı ki” diye orda bitiyorum uyu annem uyu aşkım hadi siesta yapalım diyorum allahtan sözümü dinliyor😂
O yüzden 2-3 valla uyku yaptırın sonra uyumuyorlar ama 1,5 yaşa kadar iki uyku yaptı benim oğlumda 20 aylıktı neredeyse 1 uykuya düştü