Cemre_-53 Kızlar anne kartı bir başkası tarafından kullanıldığı için iptal edilip ceza kesildi o kesilen ceza ne zamana kadar ödemesi gerek ve nerede ödeme sağlanıyor bilginiz var mı ??
RainOverMe Cemre_-53 üstte kalsın bılgım yok. Yanında cocuk olmadan da kullanabılıyor mu anneler bunu. Merak ettım sadece, zaten kullanılan bi yerde degılım🤗
Anneoldummq Cemre_-53 aaa cezada mi kesiliyor ne kadarmis cezası gerçi benim kartımı kimseye vermeme de merak ettim
Kuzeymiram Cemre_-53 benimde kartim kayboldu baskasi kullanmis , yenisini cikartmak istiyorsan 662 tl para ödemem gerekiyormuş saçmalik 🤦
Asyaveannesi04 RainOverMe bebek olmadan da kullanılabiliyor bebek 4 yaşına gelene kadar cezası 600 tl biliyorum ama yanlış da olabilir
Cemre_-53 busra_tarkan_47 İstanbul içi ücretsiz dört yaşa kadar kulanilan kart interneten bakın daha detaylı açıklıyor