3 ay 16 günlük. Bebeğimi memeye aldığım zaman çok az emip kendini geri itiyor. On defa falan anca çekiyor. Sanırım gazı oluyor gazla başımız dertte. Ama gazdan mı meme reddi mi anlayamadım. Uykulu emiyor. İnşallah öyle değildir. Meme reddi ne zaman başladı olanlarda?