Tecrübeli anneler neler yaptığınızı bi anlatır mısınız acaba ? Kızım 25 aylık. Maşallah diyim sular seller gibi konuşuyor. Bi büyük insan gibi. Konuşması sadece yeterli mi ? Örneğin sabah bezi çok dolu oluyor.kuru mu uyanması gerekiyor? Gün içinde çok fazla sıvı tüketiyor . Ben 1-2 kez denedim ama yapınca söylüyor. 3 aylık bebeğim var . Çok zor geldi bana devam etmedim. Ama biran once öğrensin istiyorum. Kakasını yaparken daha başında anlıyorum hadi annecim wc gidelim diyorum hayır istemiyorum diye direniyor. Ona ışıklı sesli lazımlıl aldım yatağına alez aldım ama yapamadık malesef daha.