Asyaveannesi04 Elika00 bende var harika bir şey patatesler her gün onda yağ sıçrama derdi yok yağ koktu derdi yok geçen gün fırınım çalışmadı sufle yapmıştım hop attım ona 10 dkda mis gibi oldu eşim aldığında 3300dü şimdi baya abartmışlar fiyatını 🤦🏻♀️
melrosee Elika00 Elim, ayağım, canım, ciğerim, birtanem o benim 😍 Almadığım ertelediğim zamanlar için pişmanım .
Melis84 Xxl avance kullanıyorum 1 ay kadar oldu alalı. Köfte patates tavuk hepsini güzel ve lezzetli pişiriyor. Yalnız reziztans temizliği çok zor
Gkceeb Bende yeni aldım xiamio aldım şimdilik memnunum, yağsız ya da az yağlı yaptığı için tercih ettim daha denemem gereken çok şey var ama şimdilik memnunum