tatlibiranneo momybaby Baştan çocuğa telefon tablet alınmamalı ya çok karşıyım buna bağımlılıktan başka bi şey değil ilerde çok pişmanlığını yaşayacaklar şimdi çocuğa benim kendime ait telefonum 21 yaşında oldu şimdi bakıyorum iki yaşındaki çocukların telefon tabletleri var
Bety 2,5 yaşında çok ağlıyor telefon tv için oyalamaya başka oyunlara yönlendirmeye çalışıyorum yok . Dışarı çıkarıyorum oyalansın enerji atsın diye hasta oldu . Gerçekten uzak tutmak ne kadar zor 😥
MelisaGoktugMommy Bety ouf evet ya bide kis ayindayiz yazin yine park bahce oyaliyorduk iyi guzel etkinlik yapsakta o tv illa acilacak 😑
momybaby Bety gercekten cok zor. benim cocugum normalden fazla harrketli ve asiri huysuz ona ragmen acmiyorum desem yeridir. cok zorlaniyorum bende. pskolojk olarakta yıprandım tabi ama acmamakta kararliyim. cidden beyne cok olumsuz etkileri var:( hele ki 3 yasa kadar beynin yüzde 90 i gelisiyor. tv ye maruz kalinca elektronlar bağlantı kuramiyor… MelisaGoktugMommy
Bety MelisaGoktugMommy evet küçük olduğu için ve fiyatlardan dolayı kreşi düşünmedim ama böyle de çok zor olmaya başladı. Özellikle telefon beni çok zorluyor. Biraz önce vermedim diye ağlıyor bağırıyor vurmaya çalışıyor . Siz nasıl başa çıkıyorsunuz .
MelisaGoktugMommy Bety ayni ayni telefon gormesin ben mumkun oldukca gun icinde telefon kendim kullanmamaya calisiyorum ki gormesin gormeyince unutuyor tvyide mi soksem acaba 😅 Onun disinda yazin hep parkta bahcede oynardik guzel vakit geciyordu simdi maglum soguklarda evde oyalamak benim icinde zorlasti oyun hamuru boyama vs seylerden hoslaniyor bi sekilde oyaliyorum ama cabucak sikilmayida ihmal etmiyo😅
Sefeff Bety unutturmanz gerekiyor.. azaldı diye vermeyeceksiniz. en fazla bir haftaya unutur. Oyun oynayın sürekli.
Bety Sefeff şarjı bitti deyip kapatıyorum bazen ama çok ağlıyor vuruyor bende sinirleniyorum. Biraz önce el bileğime vurdu. Kemiğim kırıldı sandım öyle bir acı ama unutturucam şimdi de kapatıcam mecburen
Teusa Of ya ben de çalışmaya başlayınca bebeği kayinvalideme birakicam. Tum gün gündüz kuşağı izletir kesin. Oyun ablası vs tutacağım mecbur
tatlibiranneo momybaby Annemler almadı disiplinli bir ailem vardı 😂 ama bence 18 yaşında alınmalı ya 😂