Anneyimbennnn Kızlar bebeğim 8 aylık menenjit aşısı daha vurduramadık 1 yaş sonrası vurdursak sorun olur mu 1 yaş sonra olan aşı etkisi olur mu bilgisi olan bilgilendirebilir mi
Merve_bolat Anneyimbennnn etkli olur bende 1 yaşında yaptırıcam doktorlar zaten bilgi veriyor 1 yaşında da yaptırabilirsiniz diye etki etmese söylemezler diye düşünüyorum
urazinannesiii Anneyimbennnn benim oğlum 13 aylıkken bexsero oldu 15.ayda nimenrix 25 aylıkken de tekrar bexsero oldu ve bitti canım
kirmizibasliklikiz_ Anneyimbennnn tabiki etkisi olur. 1 yasindan sonra nimenrix tek doz bexsero 3 doz
Anneyimbennnn kirmizibasliklikiz_ 1 yaşından sonra ikisinden de birer doz yeterli diye biliyorum ama nasıl 1 yaş sonrası 3 doz bexsero yapılması lazım
kirmizibasliklikiz_ Anneyimbennnn asi takvimi bellidir bexsero 3 doz tek doz yeterli degildir. 2 yas sonrasi bexsero 2 doz oluyor
tarcinnn Anneyimbennnn böyle durumlarda buradaki kişilerdense bir sağlık çalışanı ile görüşseniz daha sağlıklı olmaz mı? Hepimiz araştırıyoruz ama bilgimiz sınırlı. Doktorunuz yada sağlık ocağındaki hemşirenizin sözüyle hareket etmeniz bebeğinizin sağlığı için daha hayırlı bence.