Bebeğim yaşını yeni doldurdu EK gıdayla pek arası yok emmesi güzel. Kilosu boyu da gayet iyi. Geceleri sık uyanıyor emmek istiyor bende gece uyutmadan önce ve günde de belki bir sefer mama versem doyar ve beni biraz rahat bırakır diye devam sütü vs dusunuyorum sürekli meme araniyo çünkü bende doymuyo diye düşünüyorum e haliyle anne sütü de bi yere kadar yetiyor tam doyurmuyor artk 1 yaşındaki çocuğu. Hangi devam sütü veya mamayı önerirsiniz. Anne sütüne yakın rahatlıkla icebilecegi bir sey arayışında yok çok seçici bı bebek çünkü.