13 ay 5 günlük oğlum var kulak ve burun enfeksiyonu varmış dün doktora götürdüm antibiyotik tedavisine başladık vitamin ilaçları ateş düşürücü verdi boğazında balgam oluştu çıkaramıyor da boğazı acıyor ne mama ne ek gıda hiç bişey yediremiyorum ilacı da zorla içiyor çok bunaldım sinirden ağlıyorum kötü bir şey evladının canının yandığını izlemek elinden bişey gelmemesi başına gelen var mı kaç güne geçti bugün 2.gun ilaca başlayalı 3-4 gündür rahatsiz moralim çok bozuk..