Neslihan-55 Mavsnz06 benim oğlum 5.ayina kadar kıza benzetildi 6.ayda erkek olabilir dediler 7 aylıkken tam olarak erkek olduğunu öğrendim kızım olsaydı Eylül koyacaktkm 🥰
elifinannesi95 Mavsnz06 amine ismi de çok güzel zümrada tek tek de güzel ama ben ikisini kullandım aminezümra🥰
Kanatsizmelegim Mavsnz06 rabbime şükürler olsun bir kızım var ismini 🎀SelenAy🌛koyduk ismi gibi Işıl Işıl parlıyor meleğim isminin anlami da Selen - müjde varlik boluk AY - güzel parlak nurlu birlikte SelenAy Ayin Müjde ile doğuşu oluyormuş