BernaKaraman 2.5 aylık bebeğim aptamil kullanıyordu ama kaka yapmada sorun yaşamaya başlayınca doktorumuz evolvia önerdi. Bu mamayı kullanan duyan var mi
Asym33 BernaKaraman Ben 4 aydır kullanıyorum canım hiç bir skıntı yaşamadım ne kabız ne gaz şikayetimiz oldu ama tabi bu bebekten bebeğe değişir
devrialemsah BernaKaraman bende sma sanki alerji yaptı değişicem ne alsam araştırma içerisindeyim bekleyim burda
Beraninannesii BernaKaraman Bebelac Gold kullanıyordum kusma yaptı balgamlı bir şekilde buna geçin dedi
[silindi] BernaKaraman biz Evolvia alerji mamasını kullanıyoruz ama şimdilik bir sıkıntı yaşamadık çevremde Evolvia kullanan var memnunlar denemek lazım. Aslında bana kalırsa hemen hemen hepsi aynı içerikte mama sonuçta bebekler için olan bişey .
Ozgemre Oğlum 8 aylık 4 ay sma comfort kullandık hiç kilo alımı olmadığı için doktorum evolvia önerdi şükür bu ay 600 gr almış yaradı benim oğluma gaz kabızlık da yapmadı
devrialemsah BernaKaraman bende din başladım ama henüz fark göremedim kabız değil evet ama bakalım gaz sorunu devam
hlmeoztrk BernaKaraman ben kızıma kullanmıştım memnundum bi yan etkisi olmamıştı ama ikinci çocuğumda da denedik ama kustu sürekli bebekten bebeğe de değişebiliyor
devrialemsah sürekli kusuyor bu evolvia ya getikten beri mukusumsu kalka ağlamalar vs eskiyi arar olduk sna kabız gb yapıyodu tek gaz hep var da