zmrmm aşı kartı olmadan vurmuyorlar ama sistemden görüyorlarsa sıkıntı olmuyor görümcem bizde tatilde çocuğuna vurdurdu sistemden gördüler de geç ya da erken bilgi veriyor bütün sağlık Ocak’ları kimliği ile gidin bulunduğunuz yere sistemden baksınlar