Miray034 ilk bir ay sadece tadım ayı. Üç gün kuralıyla sebze ve meyveleri tattırabilirsiniz. Daha sonra bebeğinizin istek ve ihtiyacına göre tariflere ve günde bir ya da iki öğün gibi başlayabilirsiniz. Ben dokuzuncu ayda üç öğüne geçmiştim. Bir süre tek öğün. Daha sonra iki öğün. Kahvaltı ve akşam yemeği şeklinde. Sonra iki ana bir ara öğün yaptırıyordum. Öğlen genelde yoğurt yiyordu. Ama bir süre sonra bebeğime ara öğün yeterli gelmedi ve üç öğüne geçtik. Şu an 11 aylık. Kahvaltı, öğlen çorba, akşam da et içeren bir akşam yemeği yiyor. Ara öğün dışarda olmadıkça vermiyorum. Anne sütü alıyor bolca.