Sezeryan doğum yaptım içimde pıhtı kaldı ölümden döndüm doğumdan sonra bağırsak problemlerim bitmedi 20 dk ayakta durunca belimi hissedemez oldum bana o doğumda naptılar bilmiyorum herkesin 15 dk süren sezeryanı benim 1 saat sürdü bel aşagisi uysucak diye anlaştigimiz doğumun ortasında beni tamamen bayilttilar ve çocugu aileme bile göstermemişler ben düzelmeden büyük ihtimal ben ölseydim bizim suçumuz yok doğumdan kaynaklı deyip bebeğimde öldürüp işin içinden çıkacaklardı ve bu bir özel hastane neyse 1 hafta önce adet oldum ama şimdi iki gündür pembe siyah yada kırmızı saatte bir renk değiştiren az az kan geliyor bu iki üc ayda bir doğumdan sonra olmaya başladı siz de böyle birşey oluyormu yoksa buda o doktorun hatasımı