Baharyns Selam hanımlar size bir şey sormak istiyorum, kızım bugün bir ay ve 28 günlük, yanı kırkımız çıkalı baya oldu ama ben hala adet olmadım sizce bu normal mi? Siz ne zaman adet oldunuz doğumdan sonra?
tugceizgi Baharyns 40 çıktıktan 2 hafta sonra oldum. Bebeğim 2 ay 12 günlük. Daha regl olmama 10 gün olmasına rağmen tekrardan oldum. Bilmiyorum normal mi 🤷♂️
Wanderlust Baharyns 11.ayda oldum 14.ayda olan da var 1 yila kdr olmamak normal sonrasi icin doktor kontrolune gidiyorsunuz onun disinda bekliceksiniz 1 yil icinde genelde olursunuz her bunue farklidir bazisi 40i ciktigi gibi olur bazilari gec cok normal hepsi de