Selam kızlar bebeğim 5 haftalık, sürekli kucakta uyuyor, yatırıyorum uyanıp ağlıyor🙄bazen canı isterse yatırdığımda uyumaya devam ediyor ama %90 kucakta uyuyor. Perisan olduk eşimle, nöbetlese kucakta uyutmaya basladık resmen. Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı? Ayağımda sallasam sakıncalı olur mu sizce?