Momonlyn oğlum su an 16.5 aylik..herşeyi yedirmeye çalışıyorum..o aylardayken
**irmikli yumurta yapardım zeytinyağında ya da tereyagda..yumuşak yumuşak yerdi😀
1 çay kaşığı dolusu irmiği göz kararı suda haşlardım..biraz sulu kalirdi..
Onu bir kaseye boşaltıp biraz soguturdum,sonra 1 tatlı kaşığı labne,1 yumurta sarısı..hepsini karıştırıp az yağda tavada karıştırarak pişirirdim..
** 1yumurta sarısı
1 yemek kaşığı yoğurt
Az zeytinyağı
Un..krep hamurundan biraz koyu olacak şekilde .tavaya az zeytinyağı koyup alt üst çevirerek pişiriyorum..küçük küçük kopartıp labneye bandirip veriyorum. Çok severdi .( Bunun içine beyaz penir,maydonoz ,dereotu falan koyup zenginleştirebilirsiniz)