Yasanixxx emziriyorsaniz böyle düzensiz olabiliyor, oglum 15 aylik 3 aylıktan beri okuyorum regl ama döngüm ne zaman belli değil çünkü ya erken oluyor ya geç geliyor.. doktora da gittim problem var mı diye , yok dedi hersey normal dedi sagliklisiniz dedi. Sizcde doktora görünün isterseniz, sorun yoksa emzirme bitene kadar bosverin benim gibi tabii korunarak 😅