8 buçuk aylık hala ek gıdadan en fazla beş altı lokma yer zorlayınca ağlar eliyle ittirir kıyameti koparır zorlamayınca zaten hiç yemez sadece 3 saatte bir mama yer o da zar zor binbir zorlukla. O kadar zorlanıyorum ki onu beslerken beslemeye çalışırken daha doğrusu. Bir sürü kemik suları tavuk suları çorbalar bilmem neler denedim ama yok yemiyor ne yaparsam yapayım olmuyor oyunla denedim olmuyor oyunsuz denedim olmuyor her türlü şeyi denedim yok doktoruma sordum yapacak bir şey yok diyor zorlama diyor zorlamayınca da yemiyor zorlasam da zaten altı kaşık en fazla çok kötü hissediyorum kendimi çok yetersiz iyi bir anne değilmişim gibi . Uyuması da öyle zorla uykuya geçiyor binbir zorlukla sürekli kucak istiyor sürekli gezmek istiyor öyle çok yorgunum ki anlatamam bu yorgunluk vücuduma gözlerime insanlarla olan ilişkime evime herşeye yansıyor Allah kolaylık versin