ndemir1006 Bebeğim 4 aylık uyku tulumuyla uyutuyorum vücudu sıcak ama yüzü ve elleri soğuk oluyor gece. Sabah da burnu tıkalı uyanıyor. Evimiz 21-22 derece şu an. Kalorifer açmalı mıyım sizce gecelerden?
UraSsmom ndemir1006 Ben geçen sene çoktan açmıştım şimdiye kadar ama bu sene daha açmadım bi tık iyi giydiririm çocukları diye düşünüyorum ama sizin küçükmüş daha yelek hırka vs rahatsız olur üşümesindense açmanız daha iyi
Samyeli008 ndemir1006 9 aylık bebeğim var geceleri soğuk oluyor diye dün açtık sadece geceleri açınca gündüz de ılık oluyor bir süre bu şekilde gideriz
ndemir1006 UraSsmom vücudu sıcak tulum giydiriyorum ama yüzü soğuk şapka falan da taktırmıyor hiç ben de çok takmak istemiyorum uyurken rahatsız olur diye. Vücudu sıcak ama dışarıda kalan yerleri soğuk.elleri , yüzü..
ndemir1006 NurY vücudu sıcak uyku tulumu giydirdiğim için ama dediğim gibi yüzü burnu falan soğuk baya bir de burnu tıkalı gibi oluyor sabahları. Gün içinde çok soğuk değil ev ama ona soğuk geliyor galiba
ndemir1006 Bilgesmoms 25 derece ideal oluyor dimi ben de gecelerden yattığı odayı 25e getirebilirim o zaman 22 derece şu an