Merhabalar bebeğim 17 günlük oldu. Doğum sonrası sütüm hala artmadı bir de üzerine grip olmuştum. Dikişler vs derken perişandım. Çocukta sarılık da başlayınca mama vermeye başladık. Eds, kaşık biberon her şeyi denedik kabul etmedi. Memeden az süt geldiği için ona da deliriyor kavga ediyor çığlık kıyamet tutmuyor. Günde 4 kere medela lactina süt sağma pompası ile sağıyorum toplamda 20-30 ml ancak geliyor. Tamamen kesilecek ve sadece mama ile beslemem gerekecek diye korkuyorum. Başından bu durumlar geçmiş anneler sütümü nasıl arttırabilirim? Bebeğime kavga etmeden memeye nasıl tutturabilirim önerilerinizi rica ediyorum🙏🏻