Ugggg ya ben evladim için 1 haftadır neler yaşadım evladim parmağımda çıkan şey suphesiyle menenjit ooldugunu duyunca dedim parmagim kopaydi dedim hadi smdiyi geçtim bebegim olsun die senelerdir çektiğim acı yediğim iğneler girdigim kurtajlar düşük ölü doğum ya bu nasıl birşeydir sinirime aglicam ya allah belasını versin şeyiniz kuruyaydi o çocuk olmayaydi ne diyeyim ben Rabbim nolur allahım annelik babalık yapabileceklere evlat ver allahım binlerce isteyen var onlara tatdir allahım 👐👐