Geçenlerde yine post açmıştım oğlum hiç durmuyo 2 yas sendromu dediler ama gece bile uyanıp agliyo çok huysuz herseye agliyo sürekli vuruyo bana babasına acaba hasta falan mı akşam calpol verip yatırdım ama yinede gece uyandı pazartesi doktora goturcem ama o zamna kadar bünyem dayanmicak gibi hissediyorum artk sürekli bağırırken buluyorum kendimi aklım başıma gelince napiyorm ben diyorum ama ağlamaya başlayınca yine kendimi kaybediyorum ne yapsam ayni dışarıya çıkarıyorum yinede istediği olmayınca atiyo kendini yere anlatmak yetmiyo burda size yaşamak çok farklı ne yapayım ben. Kaynanam gile psikatrise mi götürsem acaba deyince saçmalama çocuğun biseyi yok 1 tane zor olunca yüzlü büyüdü ondan diyo ama hiç öyle yüz vermedim ille istiyorum diye bisyei tuttursa bile alamayız dedim yani bilmiyorum niye böyle oldu eşimle bi dönem anlaşmazlıklar yaşadık çok kavga ettik o dönem babam gile gittim çok değil 3 gün kaldım ondan sonra barıştık bi daha etmedik kavga ondan mı etkilendi acaba . Biraz uzun oldu ama okuyup cevap veren bi çözüm yolu gösteren olursa Allah razı olsun şimdiden