010722ikrs Anneler malum havalar soğudu 3ay 8 günlük bebeğim var havalar soğudu için dışarıya çıkarmıyorum Allah korusun hasta olur diye bir yandan da bir oda içinde büyümesini de istmiyorum ne yapmalıyım gurbette tekim asosyal olsun istemem
Snowglobe 010722ikrs evde durursa hasta olur asıl emin olun. Soğuğu bilmeli ki yel esince bile hasta olmasın
Bircaykoyicelim 010722ikrs Böyle düşünürseniz sürece bebeginizin bağışıklık sistemi güçlenmez. -1 lerde bile duşunu yaptırıp çıkartırım. Hiç bişe olmaz. Soğuktan bebeğe zarar gelmez emin olun.
010722ikrs Snowglobe bende çok babası dikkat et hasta edersin diyip duruyor ilk bebeğimiz yanımızda da kimse yok acemilik
Snowglobe 010722ikrs asıl kimse yokken daha iyi. Anneler çok karışıyor çünkü üşür hasta olur diye müdahale ediyorlar siz kafanıza göre takılın işte
Bircaykoyicelim 010722ikrs Hergun çıkın. Hatta günde bi kaç kez çıkın. Zamanınız varsa. Ben bebeğim 3 günlükken çıktım 16 aylık oldu hala çıkarız. Ve bu güne kadar 1 yada 2 kez ancak hasta olmuştur. O da akşama geçmiştir yanı. En güzel ilaç temiz hava. Güzelce giydirin hiç bişe olmaz.
Temmuz1 Bize doktor mümkün olduğunca hergun 2 defa yarım saatlik çıkarın demişti o aylarda.uykusu için de faydalı demişti.
010722ikrs Temmuz1 benim kızım da 1 temmuz doğumlu hep uyumak istiyor uyanık olduğu zaman hep çığlık çığlığa
010722ikrs Bircaykoyicelim zaten 40miz çıkıncaya kadar dışarıya çıkma dedi öyle evdeydik şimdi ise kış diye uzakta olsam bile karışıyorlar
Temmuz1 010722ikrs yaa demek sizin de 1 temmuz yengec burcu 🥰 bizimki 15 aylik oldu 2021 doğumlu. Geçen sene aynen öyleydi bu zamanlarda,hep aglama durumundaydi.zamanla değişiyor huyları.