Biri1 10 aylıgiz. Tutunup kalkıyor turuna tutuna ilerliyor. Henüz ellerini bırakıp yürümeye yeltenmedi. Ama okadar hareketli ki. Artk illallah diyorum. Çekmeceler günde bin kez boşalıyor. Toparliyorum bantliyorum falan açmasın diye. Yok gene acıyor. Mutfak çekmeceleri ne oklava atıyorum. Busefer hepsini ayni anda açıp kenarından boşaltmaya başlıyor. Bir saniye mi durmaz bı çocuk. Yok durmuyor. Mama sandalyesinde bile kıpır kıpır. Eli dursa ayağı durmuyor. Uykuya geçerken dönüp duruyor tutunup kalkıp duruyor. En son sıkıca elini kolunu kumdak yapıyorum. Ondanda kurtuluyor bi şekilde. En sonunda yorulup uyuyor tabi bende pert oluyorum. Şimdi sizin 11. Ay postunuzu görünce daha bı korktum. Biz 9 aydan beri böyleyiz. Hatta 8 buçuk da olabilir. Erken döndü erken apildadi ve kalktı. Hepsini 2 hafta içinde oldu. Seviniyordum erken oldu diye ama şuan üzülüyorum. Nerde o bıraktığım yerde duran bebeğim 🥺 şimdi bırakıyorum dakikasına başka odada buluyorum🥺🥺🥺🥺