Ozlem12 benimki de almıyor. 7 aylik 6 kg di. Birde küçük doğdu. Yani bizde hiçbir sorun yok. Meme emiyor birde ek gida yiyor. Buna rağmen olmuyor. Doktorumuz yemese tamam ama yiyen bebek yakıyor demek ki diyor. Simdi 8 aylik bugün kontrole gideceğiz. Boyu üzüyor. Beden olarak tam ayına uygun kiyafetlerde oluyor. Simdi 9. Ayda detaylı bir tarama yapılacak. Çolyaktan tutun en ince ayrıntısına kadar. Eger sonuç negatif ise yapacak birsey yok.