ilkgoz_agrim Kizim Kilo almıyor üç aydır sağlık ocağından geldim yine aynı kiloda 5 beşyüz 3 aydır aynı şey 6 aylık oldu ebemiz her şeyi ver dedi gıda ne varsa bana artık Çok yoruldum almadığı için çok üzgünüm yeterli olamıyor muyum kızım Niye almıyor süt alerjisi kilo aldırmıyor mu
Gamzetrl ilkgoz_agrim ebe hanımın dediği gibi her gıdayı veremeyiz malesef. Doktor kontrolüne götürüyor musunuz? Beslenme düzeni nasıl? Artik 6 aylık olmuş kasik mama kullanabilirsiniz çok faydası olur çorba gibi gıdalar yiyiyor mu? Sut alerjisi belirtileri varsa bunu ancak doktor bilebilir test yaparak.
dudururu ilkgoz_agrim merhaba benim kızımın süt alerjisi vardı beni emdiği zaman yüzü kızarıyor kabarcıklar çıkıyordu fakat kilo alımında sıkıntı yoktu. Özel şampuan ve kremler kullanarak o süreci atlattık şükür. Bence kızınızın alerjisi yok
Balbocegim ilkgoz_agrim süt alerjisimi var cocugunuzda yani herhangi bi belirtisi oldumu bizim sür alerjisi gecmisimiz var 3 aylikken teshis konuldu sade anne sutu aldi 6 aya kadar sonrasinda diyet acarak ek gidaya gectik kilosundada hicbi sorun yasamadik yani siz süt alerjisi oldugu kanisina nasil vardiniz sade kilo almamasi alerjik oldugunu gostermezki
nilbuglem ilkgoz_agrim kakasında kan, (gizli kanda olabilir) sümük, mukus, gürültülü kaka, gün içinde sık kaka yapma, huzursuzluk, uykuya dalamama, emme azlığı ve kilo alımında durma bunlar bizim alerji belirtilerimiz idi.
ilkgoz_agrim Gamzetrl kaşık mamasida veriyorum beslenme sürecini de dikkate aldık ama aynı dediğini yapmak zorundayim çünkü hiç kilo almiyo 100 gram bile almıyor
ilkgoz_agrim dudururu inşallah yoktur ama neden almıyor hiç bilmiyorum kan testi idrar temiz çıkıyor bi alerji kalmıştı okadar yada sütüm mu yaramıyor 🙄
ilkgoz_agrim Balbocegim Yok Daha test yapmadık 3aydir kilosu durduğu için ebe bu testi yapın dedi belki ondandır dedi ama alerji belirtisi nasıl oluyor tam olarak anlatırmısınız
ilkgoz_agrim Balbocegim 3ay boyunca neden almazki bu bebek hala anlamış değilim her yolu deniyoruz 5ayda ek gıdaya geçtik tadım olayı bilmem ne çok üzülüyorum ya
Balbocegim Aşiri huysuzluk gecmeyen gaz sancisi yuzde kulak arkasinda kirmiziliklar döküntuler gürultulu kaka tuvaletini yaparken aşiri zonlanma en son evre kanli kaka
ilkgoz_agrim Balbocegim nilbuglem huzursuzluk var uykuda sıkıntımız var ama kan yok sümüksü kakayi da anlamış değilim bi iki defa oldu sonra kakasi normale donmustu
ilkgoz_agrim Balbocegim huysuz gazlı ve kulağında dökülme var gerçekten sürekli kullan arkasını kasıyor kabuklaniyor acaba bundan dolayimi😕
gulertknn1 benim bebeğimde de kilo alımı yok mukuslu gürültülü ve bazen köpüklü kaka oluyor geçmeyen bi gaz sancısı var bazen kırmızı noktalar oluşuyor sürekli emiyo ama kilo almıyo bizimde süt allerjisi olabilir mi? Balbocegim nilbuglem Balbocegim
nilbuglem ilkgoz_agrim bir alerji doktoruna götürebilirsiniz bizim kakamız çok sümüklüydü ve eğer ona dokunan bir şey yersem hemen kakası kanlı oluyor maalesef
Balbocegim ilkgoz_agrim valla cnm gec kalmadan bi alerji uzmanina gotur ben kendim suphelendim bu saydiklarin vardi bizdede cocuk doktoru israrla yok dedi en son kaka tahlili istedi gizli kan falanda cikmadi taki kakasinda kan gorene kadar acabami dedi sonra o doktor yuzunden gec kaldik kakayi toparlayana kadar canimiz cikti sıkı diyetler falan baya zorlu sureç eger suphen varsa alerji uzmanina götur vakit kaybetmeden 3 bucuk aylik falandik biz deriden tesr yapmislardi yumurta beyazi ve ton baligina cikmisti alerjisi ama gec kaldigimiz sade sebze meyve yiyebildim zor atlattik sureci süphen varsa imkanin varsa git umarim çikmaz bisey
Kuby ilkgoz_agrim teşhis için alerji doktoruna ve pediatrik gastroenteroloji bölümüne gitmelisiniz. Kilo problemi olduğu için gastroenteroloji ye gitseniz daha iyi olur bence. Sağlık ocağı malesef yeterli değil bu tanıyı koyabilmesi için. Onlar sizi daha iyi yönlendirir. Geçmiş olsun
Kuby ilkgoz_agrim teşhis için alerji doktoruna ve pediatrik gastroenteroloji bölümüne gitmelisiniz. Kilo problemi olduğu için gastroenteroloji ye gitseniz daha iyi olur bence. Sağlık ocağı malesef yeterli değil bu tanıyı koyabilmesi için. Onlar sizi daha iyi yönlendirir. Geçmiş olsun.