Merhaba arkadaşlar bir konuda sıkıntı yaşıyorum konu hakkında bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi?
Kızım 13 aylık akşam 8 olduğunda yatar sabah 7:00de kalkar. Yattıktan sonra 2 defa beslenmek için seslenir. yaklaşık 1 haftadır gece 1de aniden çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor ve hiçbir şekilde sakinlesmiyor. Çok keskin ve uzun çığlıklar atıp vücudunu geriye doğru atıyor. Kucağımda durmak istemiyor emizigini atıyor meme istemiyor su içmiyor gözler genelde ya kapalı yada yari kapalı. Kucağımdan indirdiğim zaman daha çok ağlayıp beni istiyor tekrar kucağıma aldığım zaman daha çok bağırıyor. Babasinda kesinlikle durmuyor. Bu durum gece 3e kadar sürüyor.
Gündüz çok sakin ve mutlu bir çocuk gece neden böyle oluyor anlayamıyorum gece terörü böyle birşey mi ?
Eğer bu gece terörü ise ne yapmam lazım, nasil bir yol izlemeliyim.