alintugce34 Ebrubhdr bemımde 35 günlük boyun altı kızarık bırde tuy gıbı şeyler oluyordu doktorum sureklı boynu asagıda olduğu ıcın olabılır dedı gunde 2 kez pişik kremi sürüyoruz hafıf ıslak havluyla da siliyoruz