Coolcool canım biz medicanaya Sancar Bey ve shahin beye gittik doğumdan 3 aylık kontrolüne kadar Sancar beye gidiyorduk bu ay shahin beye gittik ben Sancar beyi daha samimi buldum fakat tek sorunum mesajlarıma geri dönüş yapmasi cooook uzun sürüyor shahin bey unuttumu bilmiyorum fakat telefon kart vs birşey vermedi şimdi daha ilgili ve daha çabuk dönüş yapacak bir doktor arıyorum bende hemde eve biraz daha yakın 45 dk sürüyor yol 😔