hilal2022 Hemangiol surubunu kullanan var mı aranızda? Biz yeni başladık etkisini kaç günde gösteriyor
Ayaztasniii hilal2022 damar yok ama kırmızı bir.leke var kızımın basinda doktorumuz homojen lekesi dedi de
Lulemom hilal2022 benim kızımın göz kapağında vardı. Biz dideral kullandık. 7. Ayda başladık. 12. Ayda bıraktık. Baya etkisi oldu, nohut büyüklüğündeydi şimdi mercimek kadar kaldı. Doktor zamanla geçer buda dedi.
Adilekorkmaz hilal2022 benim.bebegimde dudağında vardı birisi vurmusda morarip sismis gibiydi doktor hiç ilaç vermedi 5 yaşına kadar geçmezse gel dedi biraz azaldı beklemedeyiz
JstDef hilal2022 Kızımda değil de, benim sol bileğimde varmış bebekken. Zamanla sönmüş rengi ama belli başlı dönemlerde kızarırdı hala hatırlıyorum. 10 yaşında sanırım o nadir kızarmaları da sonlandı.
tugce0517 Lulemom Merhabalar. Benim kızımda da şişlik oluştu morumsu kırmızı şekilde hemanjiom ilaç acaba genel hayatını etkiledi mi bizim de ilaç tedavisi başlanacak ama ilaç açısından korkum var
Lulemom hilal2022 yani uyku yaptığını söyleyenler var. Ama bizim uykularımız hep düzenliydi. O yüzden çok uyudu az uyudu diyemiyorum. Ben pek bi yan etki hissetmedim.
Tugce2391 Bnm kızımın da anlinda var kırmızı bir leke küçükken çok yoğundu doktor zamnla geçer dedi ilaç vermedi şimdi dört yaşında çok şükür az bir kırmızılık kaldı hiç sorun yapmadık
sMyL Tugce2391 benim kızım da 2 aylık alnında üçgen şeklinde kızarıklık var geçmez diye endişeleniyorum
Tugce2391 sMyL bence endişelenmeyin doktor on ikiye yaşına kadar kendiliğinden kaybolacak dedi hiç üstünde durmadık hatta şimdi çok az silik bir kırmızılık var
Msdmllale hilal2022 ben kullanıyorum yaklaşık 3 ay olacak canım. Bebeğim sağ ayak bileğinde çok büyük şişlik ve morlukla doğdu doktorumuz başladı şişlik yumuşadı çok şükür ama tedavisi için 6 12 ay arası dedi
hilal2022 Msdmllale başlayalı daha 5 gün oldu bizimde şişlik söndü ve rengi soldu çok koyu kırmızıydı. Benim kızımda da yanağında var çenesine doğru. Çok etkili sanırım hemen farkettirmeye başladı.. yan etkilerini gördünüz mü hiç sanki benim kızımda daha fazla uyku yapıyor gibime geliyor
Feyzam919 hilal2022 Benim oglumun goz kapaginda vardi, herhangi birsey kullanmadik suan 1 yasinda ve iz tamamen yok oldu. Fransada yasiyorum bu arada, burda bu tarz lekeler icin birsey yapmiyorlar
Lulemom tugce0517 hayır biz hiç bi yan etki yaşamadık. Sadece saklaması hazırlaması zahmetliydi benim için. Yoksa hiç bi sorun yaşamadık