Ya49__ 1 ay 21 günlük genelde 30 cc Veriyorum bazen 60 yapıyorum memeyi almadigi zamanlarda uyutumadigim zamanlarda fazladan 30 cc daha yapiyorum
Nildamoms Ya49__ merhaba her 2 saatte 1 30ccmi veriyorsunuz? Ben 60cc veriyorum agliyor devam ediyorum bu seferde kusuyor 46gunluk napicami sasirdim
Cerentek16 Papatya2636 sma ya dikkat et benim çocuğumun bağırsaklarının içinde bütün kakayi bırakmış kabız oldu 1 aaylik bebeğim ameliyat oldu
Yasirefeninannesi Cerentek16 ya hicmk kaka yapmadi yoksa yaptigi haldemi oyle oldu ben sma kullaniuorum
E_A Cerentek16 nasıl yani bizde sma comfort kullanıyoruz 2 ay 20 günlüğünüz mama konusunda fazla hassasım herşeyi denedik bir tek kabızlığına iyi gelen bu mama olduk. Ayrıca çok geçmiş olsun 🌹
Birdunyabircennetannesi sudeakdass07 4. Aydan sonra 90 CC içmişti oğlum. Şuan 16 aylık gece 1 kez 150 CC içiyor
Kartaaneesiii Esrademirr dediğim gibi ben anne sütü veriyorum arada mama veriyorum. Bazen öğle bazen uyumadan önce. Saat aralığı tutmuyorum meme verirken zaten huysuzlanınca veriyorum doyunca bırakıyor. Bazen 2 saat bazen 1 saat geçmeden tekrar meme istiyor. Ama çalışacağım için mamaya alışsın lazım olur diye mesela emziriyorum 1-2 saat geçiyor mama veriyorum 90 cc
ipekadaninannesi Papatya2636 Papatya2636 ebebekte herkes sma otipro alırken görüyorum özellikle arapları demekki iyi gibi
Msrc ipekadaninannesi ne alaka ya onlar alıyor diye iyi demek çok saçma bebekler farklıdır kimi bebek hipp sever ki benım oğlum sevmedi ben sma comf başladım kabız oldu kaç ay onun sancısını çekti vıdeoları duruyor işkenceydi resmen kimi bebek aptamili sever bebekten bebeğe değişiyor. Yani burda arapların aldığını değil bebeğinizin neyi sevdiğini kabız yapmadıgına bakılması daha mantıklı.
Kuzusununannesi28 ipekadaninannesi Araplar ne anlasın ay bilinç yok onlarda yanlış kişileri örnek almışsınız
Yonjaa Merhabalar benim de kızım 2 aylik 9 günlük bazen çok emiyor yarım saatte bir emdigi zamanlar oluyor bende hem anne sütü hemde takviye olaraktan mama versem mi diye düşünüyorum yardımcı olur musunuz teşekkür ederim şimdiden güzel annisler
Sonay93 Yonjaa emiyorsa kilo alımı iyiyse 6 7 çişli bezi varsa bence mamaya bulaşmayın bu sefer meme reddi oluyor kendimden biliyorum
Lalinn sudeakdass07 3,5 aylık bebeğim bu ayına kadar hiç mama içmedi sadece anne sütü.Şimdi doktoru önerdi önce emzirme sonra mama 30 cc dedi ama benimki 20 yi bile bitirmiyor varsa yoksa anne sütü☺️
Berram Ahsenzum22 bnmde 6.5 aylık kızım 90 ı zor ıcıyor 🙄 kılo alımı nasl kızınzn bnm kızımn coklu besın alerjısı cıktı hıc kılo da alamıyor