Melike_nehir benimde 6 aylık 180 veriyorum doymuyor 250 ye kadar içtiği oluyor korkuyorum çok diye düşünüyorum verip vermemek arasında kalıyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz zararı olur mu bilemiyorum kimileri diyorlar 9 aylık bebeğim, 150 anca içiyor sizinki çok içiyormuş falan diyor bende az versem mi diye düşünüyorum bilemiyorum ya