Arkadaşlar sütüm azalıyor ne yapmam lazimmm ilk bebeğimde denemdgim kalmadı üç ay emzrebildim mamayla birlkte gittik hep bunda şuan 2.5 aylık ve az geliyor sütüm bir gogsumu gece vermedim şuan sagdim 80 CC cikiti yarın sınavım var sağman lazimm yetecekmi nolcak bilmiyorum bundada mamaya başlamak istemiyorum yardımcı olun lütfen