Nurumay Hanımlar benim kızımın gaz sancıları vardı bir aylık olunca gaz damlası kullanmaya başladık iyi geldi ve düzelmişti şuan iki ay bir haftalık tekrar sancıları başladı gaz damlasıni kullanmaya da devam ediyorum ama sancıdan aşırı derecede ağlıyor bu şimdi normal mi damlayı mi değiştirmeliyiz yani normalde nurse harveys çok fayda etmişti şuan neden böyle oldu anlayamıyorum
alintugce34 Nurumay mestıl kullanıyorum bazen ben bıle kullanıyorum kı bendekı gaz bebeğe gecmesın suan azda olsa rahatız
BuseGizem Momy bliss night damlasını öneririm , ama siz yinede doktorunuza sorun o sekılde kullanın , geçmiş olsun