cinarinannesi2707 benim kızda 2 buçuk aylık kakasını kendi yapamıyordu baya baya ıkınıp ağlıyordu kabız değildi çocuk doktoruna götürdüğümde dedi ki çocuk cerrahisi bi baksın ona göre ilerleyelim bizlik bir sıkıntı göremiyorum dedi çocuk cerrahiye götürdük makatında darlık çıktı ondan yapamıyormuş kendisi normalde 12 mm olması gerekirken 8 mm çıktı her hafta gidiyoruz çocuk cerrahisine isterseniz sizde bi götürün derim belki sizde böyle bişey yoktur belki vardır en azından içiniz rahat eder