Çarşamba gününden beri uykusuz bir anne olarak yazıyorum, doktor kontrolünden döndük alerji üzerinde duracağız deneme yanılma yoluyla ancak sıkıntıyı buluruz demişti doktorumuz. ( Fışkırarak kusma, egzema tarzı sivilceler kaşıntı, kolik sancıları vs şikayetlerimiz vardı) bebeğime mama bana da diyet verdi. Bebeğim öyle böyle değil her emzirmeden sonra burnundan burnundan fışkırtarak kusuyordu, yaklaşık 3 gündür boğaz dolu, o balgamı ne çıkarıyor ne yutuyor. Serum fizyolojik 2 sprey bitti, 2 gündür şırınga ile izot uyguluyorum ve izotonik suyuna yarım ventolin koyup buhar veriyorum bana mısın demiyor. Üşümüş olsa burun akıntısı öksürük olurdu ateş vs hiç biri yok sadee burun boğaz tıkalı balgam yüzünden. Sürekli kustuğu için tarhiş olduğunu düşünüyorum. Biz bu balgamı evde atabilir miyiz, var mı tavsiyeleriniz ıhlamur içirsem sorun olur mu? O kadar bunaldım ki acile gideceğim çaresizim orada da birşey yapmıyorlar 😓