elifabidin 7bucuk aylık bebeğim karnı agrıyor galıba gazdan uyuyamıyor kaldırıyorm gazını cıkarıyorm bır saat uyuyor geri sancı baslıyr uyanıyor ne kullanabılırım kımyon ıcırdım zeytn yagı kullandık gece oldumu fayda etmıyor
Papatya2636 elifabidin yaa bnimkide 5.5 aylık halen gaz geçmedi diyorum demekki 7 aylık bebdktede oluyor😭
Havva450 elifabidin Biogaia damla ve isocol damla kullanmıştım iyi g ldi.2 ay bende çok çektim.gunde 3-4 kaşık zeytinyağı da verebilirsiniz