MinikMucizemNil Aylns e bebek baby plus diny oyuncaklı mama sandalyesi kullanıyorum ben gayet memnunum
1anne1bebek Aylns canım ben indirimde 80 tl ye civild n aldım altının kaydırmazı filan da var git bi gez bak istersen
Oznur Aylns soktan aldim 70 tl ye inanin oturmuyorlar bi sure sonra kaldirdim cekuat altina cok para vermeyin
Mustafa_Cinar Aylns ikisi de kullanışlı işini görüyor ama İKEA’nınkinden daha memnunum ebebeğinkini de kayınvalidemlerde kullanıyoruz da
minikurabiyem Aylns ikea nın ki hediye olarak geldi.kendim alsaydım tercih etmeyebilirdim diye düşünüyorum çünkü biraz dar geliyor bana.birde altında ayaklarını koyacağı bir yer yok.buna dikkat etmenizi öneririm.ayakların boşta kalmaması gerekiyormuş
gulsenkonakli Aylns bizde joienin ve ıkeAnın var, ıkea daha kullanışlı 9.aydan sonra rahat otuurdu joie minderli daha komforlu 5. Ayda başladk ona oturmaya
umgumgu Evimizde joie kullanıyoruz hantal gibi görünse de uzun süreli oturmalarda bile yormuyor. Anneannemizin evinde ikea tarzı başka bir marka var. Ayaklar boşta kaldığı için yemek süresinin sonuna doğru rahatsızlık veriyor. Sırtını da yaslayamiyor. Alırken bunlara dikkat edin en azından ayağını koyabileceği yeri ve sirtini dayama imkanı olan bir sandalye tercih edin. 🙂