Sinemmm4141 Kızlar önemli 🌺 38 günlük bebeğim var. Doktorun verdiği gaz giderici damla , hazım damlası , rezene, sıcak su torbası hiç biri yeterli gelmedi ve geceleri bu yüzden sık uyanıyor. Tavsiyesi olan var mı ?
Ezgidurununannesi Sinemmm4141 eger probleminiz gazsa ben o dönem biogaia ve sabsimplex ikisini birlikte kullandım ve hiç problemimiz kalmadı kolik sancıları vardı her gece
1kizannesi Sinemmm4141 hiçbiri yüzde yüz geçirmiyor sadece azaltıyor öncelikle düzenli kullanın yani işe yaramadı on günden fazls kullandıktan sonra anlaşılır. Eğer uzun süredir kullanıyorsanız ve işe yaramadıysa başka bir gaz damlası ve yanında ek olarak probiyotik kullanın
Sinemmm4141 1kizannesi probiyotiğe de iki gğn önce başladık onu da doktorumuz verdi. Düzenli kullanımda işe yarar mı diyorsunuz.
1kizannesi Sinemmm4141 tabiki yarar hem probiyotik sadece gaz için değil vücuduna yani bağırsaklarına yararlı bakteri almış oluyor ilerde hastalıklara karşı bağışıklık sistemini güçlendirir yani gazı azalınca bırakmayın ben 3 ay bitene kadar kullandım daha da kullanırdım da hayat şartları başka ihtiyaçlarını almaya başladım 😂