4 ay 20 günlük bebeğim var. Aşırı hızlı olmasa da ritmik şekilde sallamayla ve piş piş sesiyle uyuyor. 4. Ay atağı perişan etti beni defalarca uyanıyor gece ve ya meme de ya da ayakta kalmak istiyor bunlrı kestiğimde uyanıyor. Gündüz uykuları vasat 45 dk dan fazla uyumuyor çoğu zaman 15-20 dk sürüyor. Kendimi geçtm ona da üzülüyorum kaliteli uyku uyumuyor. Uyku eğitimi almak istyorum ama bu işi öyle bi ticarete dökmüşler ki farklı farklı fiyat aralıkları var kimisi 3 gün kimisi 21 gün sürüyor. Kimi sürekli iletişimde kimi ben kuralları veririm sonra haftada bigün arayabilirsniz diyor. Yok mu şöyle eğitm almış olan makul fiyatlı başarılı sonuç almış annemiz. Öyle çok dua ederim ki 🥹