Merhaba arkadaşlar. 2 gün önce işe başladım ve oglum 2 gündür inanılmaz huzursuz. Gece uykusuna zor geciyoruz boğazı yırtılana kadar bağırarak ağlıyor. Meme reddi yaşıyorum asla meme tutmadı bu gece. Çok fazla sıklıkla uyandı ve uyutmak baya zorlu oldu. Normalde yanına yatıp unuttuğum çocuğum 2 gün içinde asla uyumadı. Sorum şu ise başlayan anneler deneyimleriniz ne oldu bu süreç te sizde benim yasadıklarımi yasadınızmı. Yaşadınız ise nasıl atlattınız anlatırsanız çok mutlu olurum. Bu arada bebegım 11 aylık henuz yasina girmedi.