Süt arttırma üzerine instagramda danışmanlık almak için birkaç isim buldum ve mesaj attım birkaçına. Bir tanesine denk geldim ki buraya da not düşmek istedim. Derdimi anlatan bir mesaj ve bebeğimi alternatif yöntemle nasıl beslediğime dair kısa bir video yolladım kendisine ve aldığım cevap sert bi şekilde “tamam bu kadar uzun uzun anlatmayın okuyacak vaktim falan yok, danışmanlık için bilgileri atıcam” dedi haftalık da 1000₺ diyor 😬 danışmanlık al öyle dinleyeceğim seni diyor. oysa sadece birkaç satır yazı ve kısa bir video yollamıştım. daha en başta derdimi dinlemiyorken nasıl derdimi anlayacak da danışmanlık alacağım, aldığım danışmanlıkta nasıl muvaffak olucaz diye tedirgin olduğum için hemen vazgeçtim o isimden ve iyiki de vazgeçmişim, bir başka isimle çalışıyorum ve çok memnunum. Bahsettiğim kişi ebekadriyeuanal, asla ama asla önermiyorum çünkü neden, biz emzirmede problem yaşayan anneler olarak zaten hassasız, bir de bu şekilde sadece paraya yönelik bir tutum görünce iyice iritte oluyoruz. bizim bu hassas noktamızı çok güzel kullanıyorlar, elbette ki bir ücret talep edecek, çocuğum yeter ki mama yerine emsin para mühim değil fakat “tamam uzatmayın, ücretim bu” denilen bir tutumu asla tasvip etmiyorum. niyetleri sadece para kazanmak, insan değil. şuan çalıştığım kişi “istesem bende çok para kazanmak için hem fazla müşteri alırdım hemde fiyatı yüksek tutardım fakat benim niyetim yeter ki bebekler anne sütü içebilsin, hepsine kendi evladım gibi davranıyorum ve her annenin her problemini uzun uzun dinliyorum” diyebilen biri. işini layıkıyla yapan, niyeti halis olan çalışanların her birine selam olsun.