Merhaba bebeğim 3 ay 20 günlük dünden beri mama içmiyor bu arada sadece mama ile beslenen bebek mamayı içmiyor verdim zaman ağlıyor doktora götürdük sorun yok bi hastalık vs yok dedi ne yapmam gerekiyor 😥😥🙏ağlıyorum elimden birsey gelmiyor doktor yapabilecek birseyim yok diyor özele götürdüm birde aç aç duruyor kaşıkla da verdim içmiyor tükürüyor mamasını da başka verdim acaba onu mı içmek istemiyor diye öbür mamayı da içmiyor biberon da değiştirdim