yagmurtpl Kizim 3200 gr dogdu, hastaneden cikista 3050 gr idi. 1 ay kontrolunde 4 kg cikti, doktor az dedi, ne kadar alacaksa daha. Ben de uyuz oldum, doktor degistirdim. Su an gittigimiz doktor, 2 aylikken 550 gr almasina normal dedi. Yani alt sinirda ama gelisimi iyi, sorun yok simdilik dedi. 3. ayda 750 gr aldi. 3 aylikken 5300 gr idi. Bu hafta 4. ay kontrolune gidecegiz ve evdeki olcumlerimde 5800 gr civari cikiyor ama zaten 4. ayda kilo alimi azalacak dedigi icin sikinti yok. Demem o ki, neredeyse ayni kiloda dogmus bebeklerimiz ama sizin bebeginiz 3. ayda benim bebegimin 4. aydaki kilosunu gecmis. Doyduguna dair diger isaretler de yerinde diyorsunuz. Bence doktorunuzu degistirin. Tombul bebek secen domtorlardan gina geldi bana. Benim bebegimin vucut yapisi bu yani ne yapayim, sutum de varken, bebegim de guzel guzel emerken ve gelisimu de uyiyken neden birkac gr icin mamaya baslayayim ki anlamiyorum.