Nehirellam Kızım 2 aylık, 1-2 haftadır ellerini yumruk yapıp ağzına götürüp emiyor ve salyası yokken salyası akmaya başladı baloncuklu. Acaba damakları mı kaşınıyor, erken değil mi?
mehmel54 Nehirellam bunlar dişten değil reflekstendir bende 9 aydır eli ağzında diş çıkaracak diye bekliyorum daha gelmedi valla 😂
biraslan-bircicek Benimkide 2.23 günlük eli hep ağzında salyadan sırılsıklam oluo eli boynu damağı kaşınıo sanırım
Esraaa55 Nehirellam tükürük bezleri geliştiği için tükürüklrini yutamadıklarında dısarıya akıtıyolar ellerini agzına sokmasıda ellerini keşfettiği için dişle alakası yok canım