Ysgl26 bu ara çok stres yaşıyorum sanırım bu sütümü etkiledi eskisi gibi çokta yemek yiyemiyorum, sabaha karşı emziririm daha sonra kahvaltı yaptırırım öğlen uykusuna girer bi daha akşama doğru emziririm normalde çok iştahlı çocuk her yemeği yiyor ama bu ara çok yordu gece uyanıyor sürekli meme için ne o uyku uyayabiliyor ne de biz en sağlıklısı bu diye düşündüm pes etmemeliyim çok duygusalim şuan🥺🥺