Merhaba arkadaşlar kızım 26 günlük, günde 2-3 kere kaka yapıyor. 1 haftadır çok ağlamaya başladı, emerken bile ağladığı oluyor. Kucağımda uyuyor beşiğe koyuyorum uyanıyor. Bazı günler 15 er dakikalık uyku periyotları ile 12 saatten fazla zaman geçirdiği oluyor. Sürekli kıvranıyor. Doktor gaz sancısı olduğunu söyledi ve biogai damla önerdi. Benzer durum yaşayanlar var mı. Damla kullanan arkadaşlar hergün mü kullanıyorsunuz. Damla ne gibi değişiklikler yaptı yardımcı olursanız sevinirim