Bebeğim bugün tam bir haftalık oldu örneğin uyanıyor yarım saat bir memeyi emiyor yarım saat diğerini emiyor bırakıyor uyusun diye yatırıyorum tekrar aranıyor mama veriyorum arkasından anca uyuyor şuan mesela saat 01.30 uyandı 2 saattir uyanık yenidoğan bebeğin bu kadar süre uyanık kalması normal mi?